kids with mopeds

fan, det är med mopederna precis som med hårrdrocken, dom kom in i mitt liv aldeles för sent.
Tänk all den tid jag hade kunnat tillbringa med att lära mig slira snyggt och stegra med moppen,
man oh man. Jag hade kunnat bli moppedrottning med min baghee (som för övrigt är paj nu
såhär lagom till våren). Nu får jag nörja mig med davids vrålåk till monark så länge,
den är orange och väldigt snygg.
Den är dessutom växlad vilket liksom göt hela upplevelsen lite mer avancerad.
Ungefär som träningen idag, vi skulle göra allt precis tvärt om bara för att få fundera lite.
Jag vill inte fundera, jag vill slå rallarsvingar till kroppsslag och känna hur ryggen
dunkar av ansträngning. Och så vill jag röka och blondera håret och kavla upp brallerna och
skaffa mig en lonesdaleskjorta och göra skäl för mitt medlemsskap i mopedarmy. Vah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback