parken vah

jao, jag hänge dem frits (som borde stavas fritz, om han hade haft ordentliga (tyska) föräldrar) i parken idag.
Vi drack öl och hade det väldigt trevligt. Han ringde när jag precis hade kommit hem från jobbet och skulle städa så det hade ju knappast kunnat komma mer lägligt så att säga.

Iaf. Parken är man ju numera för gammal för, det har man ju fått mig att föatå. Men det gör inte att det är mindre trefligt för det. Det är ju nåt visst mer parkfylla vah. Man sittere och pimplar och kisar in i solen och sen måste man kissa noch det är så man märker att man blivit på kanelen och så vidare.
Och så minns man med nödvändighet alla andra gånger man ställt sig upp för att gå till toan och bara wooohh. Ha ha
Mina första fyllor var såklart i parken, det var där man hängde innan man fick komma in nånstans osv.
Fint med nostalgifylollor. Eller egentligen är det löjligt att förneka hur fint det är att dricka öl på gräset med kidsen i solskenet. Jag fattar inte varför det skall vara så viktigt att bli vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback