pop-i-top

jag är sjukt peppad
jag har min nya fina kofta på mig som är grrön och ser us som den som mamma hade på sig när hon var ung ( nu fortfranade iofs)
literatur: mail, tidningen, Kavalier & Clay, das alte Schwein und das kleine Arschloch und andere Höhepunkte des Kapitalismus av Walter Moers
mat: gröt, tro det eller ej, kaffe
status: inte längre sur alls
planer: vi drar ti malmö baby

yes!
yeah yeah yeah oh yeah. mmmm

david sover och vägrar bestämt att bli väckt. Vardagsrummet är fördigtapetserat, idag skall badrummet målas om. Yes
jag har jävla kukföresläsning med världens mest efterbliva tjockis som föreläsare. Drecksau

men ändock, sjukt peppad.

Konsumerade igår:
-en höstjacka (väldigt olik min grej, men fin, och DYR moaha ha)
-en kofta
-ett 5-pack svarta strumpor
-ett par knästrumpor
-skivspill
-knäckebröd
-en drakfrukt (den kostade 30 spänn och var sagolikt vacker men inte alls god, omogen och mosig på samma gång, men den kränkte inte minnet från Singapore, det är alltid kvar)
-kalvsylta (goedt!)
-mjölk (öko)

yes. jag vill att min man vaknar, har redan läst tidningen OCH i min bok, ännu inte löst sudokun (sista utvägen) men hallåå? jag är sjukt pepp. jag är som vilken terrorist-sjuåring som helst som vill att sina föräldrar äntligen ska vakna för klockan är ju faktiskt redan sju hallåå??? vaknaaa!!!! Jag vill bli underhållen!!!

Kommentarer
Postat av: eli

vad roligt att du också startat blogg! hoppas du hade det ruligt igår. tyckte det var skit fett iaf

2006-09-10 @ 22:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback