memory

literatur: kurs- (bajstråkigt)
mat: nyttighetskampanjen inledd + äppelkaka
status: bra, tack
planer: sova

helgen var bra, trots smärre osamsheter. Var i malmö och hälsade på anna&markus i deras fina lägenhet och satt i deras fina röda sammetssoffa och drack konjak ur fina röda glas. Sen drog vi ut med en japanska gästföreläsare i engelska och pratade om sekter och hermafroditer och japanska seriemördare.
I lördags var jag på vernissage på pictura och ddrack gratis rödvin, nån snubbe från malmö som ställde ut ett videoverk och hade jobbiga kompisar. Vinet var gott. Sen diverse andra destinationer, bl.a. en galen korridorsfest där min föredetta klasskamrat från gymnasiet var dj och spelade acid (som hade slutat när jag kom, men jag fick hans kort iaf, ha ha)
Igår var jag&mamma&david på hallands väderö och plockade björnbär oc svamp. Det var najs, jag byggde ett sandslott. Det var änte najs att jag trodde båten skulle gå under när vi åkte dit för det stormade så mycket.
Jag ska upp tidigt och plugga imorrn tänkte jag så jag ska haja-machen.

Plockade äpplen med emma vid konstvetenskapliga insten ikväll, stora som fotbollar, minst. Sen gick vi hem och bakade äppelkaka och spelade memory. Djur-memory.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback