konsumera mera

literatur: gratistidningen svensson (hittade på filosofen där jag var och köpte kaffe, sjukt bra, faktiskt)
mat: ingen än
status: jo jo
planer: leka luffare

vi får inte komma in i lägenheten förrän om 8 timmar. Vi är hos Emma&Max nu inuti dackegården. Jag gillar det här, det är som hem nummer två, jag är ju här ganska ofta. Emma läser i nån tråkig röd lagboks-bok och david studerar en liten grön historia om grammatik. Jag har fortfarande inte köpt kompendiet jag behöver för att kunna förbereda mig för studiebesöket omrorgon (statarmuseet) så jag är usräktad från allt flit.

Jag har vart och konsumerat oerhörda mängder idag, helt otroligt, jag msåte lägga av nu. Jag har handlat min ranson för iår alltså, shit.

oarkettsliparen var där idag ja, i lägenheten, allt är fixat och färdigt.

oh la la la la
jag kanske ska till värmlands nation ikväll? man får ju ändå inte dra hem så vattefack. Eli skulle tydligen stå i baren vilket innebär möjligheter till gratis öl kanske. Som om jag behövde spara. Eller dricka öl för den delen. Jag är så jag vet inte. Borde ta mig samman, börja motionera igen och liknande, sluta handla grejer som en besatt och äta nyttig mat och skaffa ett fadderbarn i afrika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback