gbg-ghb-gb-bb-bs-bss-bse

åhj åhj
mi utbildning blir mer och mer intressant och det känns nästan som på den gamla goda tiden med filosofistudierna. Inte för att den intelektuella utmaningen är stor utan för att jag blir stimulerad hela tiden.
Inte helt otroligt att man skulle kunna kombinera framtida yrket med museepedagogisk verksamhet.
Jag önskar att jag kunde ålla fast mina funderingar lite längre, kommer på saker och hetsar upp mig under föreläsningarna bara för att gå hem helt inställd på mat och lättare underhållning. inte helt bra.

Jasmin skall ringa snart, det sa pappa när jag pratade med honom nyss. Ser fram emot, on fick nog mitt brev idag.

Jag är som sagt helt ickeintelektuell, därav detta.
borgarna vann, jag blev mörkrädd. Luleå verkar plötsligt mycket mer lockande. Dom vill ersätta naturskyddslagarna och institutionerna osv med FRIVILLA insatser. Dom skämtarna, dom är som skurkarna i vilken medioker intrig som helst. Vi gillar inte naturen, men om ni vill får ni behålla den.

Göteborg blir först av till hösten nästa år tidigast, dom tar bara in då och dessutom måste man göra ett antagningsprov - till byggnadsantikvariska programmet, hur i helskotta går det till tro?
ett test kanske? eller så måste man beskriva varför just man själv är viktig för kulturvården i sverige? Man kanske måste kunna sin arkitekturhistoria? Vara snygg?
jobbBBit!

Kommentarer
Postat av: bftci uyfekr

cnqd goiuxeyn souvlbpg rfacethoq bpwkfrtxh dmscihqr drmh

Postat av: bftci uyfekr

cnqd goiuxeyn souvlbpg rfacethoq bpwkfrtxh dmscihqr drmh

2007-02-17 @ 14:56:13
URL: http://www.viycw.tldhvrg.com
Postat av: Jeretyp

Very useful site, nice :)
I'm John, new here!
Good Luck!

2007-02-22 @ 07:42:35
URL: http://mostpopulardrugs.com/med_soma.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback