berlin tvåtusenett

jag har vart på synthklubb i Tyskland för första gången i mitt liv idag!

det kom ungefär fyra år försent men var ändå trevligt. The Last Cathedral hette det och var gothställe som spelade ebm, sweet.

jasmin fyller 21 år idag, hon har fått blommor ich champagne och en pinupkalender av mig. Och ett gameboy med tetris som alla blivit besatta av och slåss om nu.

i Berlin har dom ingen sperrstunde (alla ställen som säljer alkoholhaltiga drycker eller på annat sätt upprätthåller nöjesindustrin i den här stan får göra det precis hur länge dom vill på kvällen)
det är både bra och dåligt

när jag gick hem nu längs prenzlauer allé så hade jag följe med ett gäng som sjöng tyska lumpensånger. Det var lite obehagligt. Turkarna är fortfarande den trevligaste etnicitten här.

Kommentarer
Postat av: Frits

Är du hemma från Berlin? Jag tror att jag såg dig cyklandes. Funkar inte moppen som den ska? Jag blir orolig.

Desssutom vill jag dricka öl och spela spel (alt. biljard.

O.s.a á Helgon

2006-10-17 @ 22:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback