(profil)

jag har förstått det som att folk skriver profiler i detta bloggens universum. Dom profilerar sig däri.
Min profil är sicksackig, jag har en stor näsa som sedd framifrån är aningen sned eller snarare månformad. Som ) ungefär

jag kör mina-vänner-stylee:
mitt stjärntecken: skytt (det står i mitt horoskop att jag gillar sport väldigt mycket)
mina idoler: jag tycker om negrer som muscicerar eller hur det stavas. Whitney Hustom och Ray Charles och Screaming Jay Hawkins. Och så gillar jag vita som gör det också som Nick Cave (fast han är från australien) och Cat Power och Pet Shop Boys.
jag vill bli när jag blir stor: byggnadsantikvarie
mina hobbys: krukväxter och att samla på jordglobar

vad är det mer?
jag är odräglig tycker vissa, men jag har ändå några kompisar. Jag kan prata tyska, svenska, engelska oc lite franska. Jag tycker inte om italienare.
Jag gillar godis och kakor. Vill man bli min vän för alltid behöver man bara ge mig en kanelbulle, och det är helt sant.
Jag tycker om städtanter, jag samlar på alla sorters tanter, jag skall skriva en hyllning till dem en dag.
Jag bor med min man i ett us som är byggt på 1930-talet. Då var inte min mamma född. Utanför huset växer det träd som bara blir 100 år gamla innan dom dör. Jag vet inte när dom planterades, men mamma föddes år 1954.
Jag är skinhead, jag har inget hår på huvudet. Vissa tror att jag är läbba, andra tror att jag är nazist och vissa att jag har cancer.
Jag vet inte om jag har cancer, men dock att inget av de två övriga stämmer in på mig.
Jag har väldigt många fördomar.
Min favoritrecensent heter Fredrik Strage
Mina favoritförfattare heter Sara Lidman och Sture Dahlström
När jag blir stor vill jag bo på landet och odla jorden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback