orup-europa-euro

hej,
det är grått idag - es nieselt- (som man skulle säga på hemspråket)

litteratur idag: sydsvenska dagbladet
föda: frukost med kaffe och te
status: äeh
planer: måste gå till instutitionen och hämta kompendier, måste läsa i dom.

jag vill konsumera, fick den fetaste lönen igår och har tusen saker jag vill ha lust att köpa:

*en data (med 19" skärm!)
*en kamera kanske, en billig som inte gör korniga bilder som min nuvarande
*ett par byxor
*en höstjacka

DOM SPELAR ORUP PÅ RADION!!!! BARA REGN HOS MIG! FETT!!!
den passar ju ypperligt idag.
Jag är lealös, typ. Har halvont i huvet och känner mig ful och förkyld och slapp. Vad ska jag göra vad ska jag göra? Jag försökte muntra upp mig innan med att köpa några av mina favoritpennor men dom var slut och den feta kossan på gleerups fattade skit av vad jag sa.
David sitter i köket och läser nåt på danska och varje gång jag går in där börjar han läsa högt så jag håller mig på säkert avstånd. Farligt
Idag börjar han tapetsera, alltihopa kommer kosta 800. fett billigtjag svär.
Jag hade bnämligen hunnit bli sjukt nervös för en plöstligt stigning i priset.

Jobba imorgon, trist, hade velat go out idag, nåt skitband på smålle, men nej, bättre så i allafall. riktiga människor dricker inte öl i veckorna.

Kommentarer
Postat av: miss Linn (max)

"var dtucked i en taxi i to timer, midt i ørkenen. Med en slesk mann som befølte meg, "onanerte" osv. trodde jeg skulle bli voldtatt og drept" linn ensam i urdaniyyah

2006-09-06 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback