kater/kätzchen

jag är bakfull.
egentligen var jag väldigt förkyld igår men sen satte david på den där tyska schlagerskivan och vi började dricka öl och ja.
Jag funderar på att koka kaffe, eller möjligtvis te? Svårt
jag sov för länge idag
missade esplanaden
vad ska man göra idag?
baka bröd kanske.
Lyssna på den tyska schlagerskivan
viva espania
aloha aloha oh wie schön
aloa aloha rendevouz
aloha aloha ich und du

ja ja, ni fattar
jag gillar lite det här tillståndet av klister-i-järnan
allt blir potentiellt roligt

just det:
böcker: nej, men dagstidningen (sydsvenskan) och den där helt meninsglösa Lundaliv
mat: väldigt många korintkakor redan och en yoghurt
status: bakfull, i väntan på att iprenen kickar in

planer: jag önskar att jag hade nån, en lite bara, för dagen. Skall fundera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback