berlin tvåtusen

wooohoo
jag är i BERLIN, världens coolaste stad. Man blir kulturell bara av att andas här, man kan inte värja sig.
Dom har adidas samba (i vitt, svart eller guld) i varje secondhandaffär.
Jag har köpt världens snyggaste skor som är den perfekta hybriden mellan pensinärssko och sneakers.

jag älskar den härplatsen. Jasmin bor i Prenzlauerberg, Prenzlauer Allée för att vara exakt (eller inte). Det är så öst att man måste dra upp kranen på max för att den stora lågan skall tändas och börja värma upp vattnet i tanken. Så öst.

idag åt jag min första döner på den här resan, en besvikelse. Ingen rödkål, ingenting.
Gator som jag gillar här: kastanienallée (skorna) och så klart oranienburger str. osv. Imorgon ska vi gå på Hamburger Bahnhof. Yes

uppföljning fäljer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback